Eerste verslag; nog net in Nederland - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Eline Westerink - WaarBenJij.nu Eerste verslag; nog net in Nederland - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Eline Westerink - WaarBenJij.nu

Eerste verslag; nog net in Nederland

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

10 Maart 2014 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal,

Hier dan toch echt mijn eerste verslag. En dat mag ook wel want morgen hopen we al in het vliegtuig te zitten.. Op weg naar Zuid-Afrika!

Zoals voor de meesten wel bekend, hoop ik daar samen met Fennande vrijwiligerswerk te gaan doen in een kinderhuis voor verlaten, verwaarloosde, misbruikte en mishandelde kinderen in de leeftijd van 0-17 jaar, afkomstig uit de omliggende krottenwijken.

Nu het bijna zover is, bedacht ik me, wanneer we eigenlijk begonnen zijn met het plannen van deze reis. Fennande en ik hadden het al vaker over buitenland gehad, maar het bleef steeds nog vaag tot vorig jaar zomer.. Toen hadden we zoiets, als we het willen, moeten we het nu doen. We zijn dus gaan zoeken en kwamen bij Goeie Hoop terecht. We hebben wat mail contact gehad, onbetaald verlof aangevraagd op het werk en al snel was het definitief; we gaan naar Zuid-Afrika!

Al gaan we ook een hele andere kant van het leven meemaken, veel ellende en verdriet in het leven van soms hele jonge kinderen. Ik verwacht dat het dus soms ook best lastig kan zijn om dit werk te doen.

Maar voor nu heb ik heel veel zin in deze reis!

Ik wil iedereen bedanken voor de wensen, giften, cadeaus en het steunen op welke manier dan ook! Dat waardeer ik zeker!

Liefs Eline, nu nog vanuit Nederland,
Het volgende verslag als het goed is uit ZA! :)

Een paar mensen vroegen me naar het adres van daar:
PostNet suite 80
Private bag X4
Gordons bay 7151
South Africa

  • 10 Maart 2014 - 21:31

    Henk Posthouwer:

    Hoi Eline,

    We willen je heel veel succes toe wensen in Z.A. en een goede tijd daar, we blijven je volgen!

    Een behouden reis toegewenst!

    Groetjes,

    Henk, Gerieta en Jarno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Zuid- Afrika 2014

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 9759

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 11 September 2014

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: